Sunday, May 2, 2010

..org kasi award..


RULES
1.Thank & link the person that gave you the award
2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
4. State 7 things about yourself
1.
Thanx to Mek..da lama x men award2 neh..huhu

2.
Sesape yg mau amek la, wa x ksah.. kalu lu rasa lu fantastic bombastic plastic, silakn..

3.
ikhlas ati aku kasi..so xyh wa nk link :p

4.

tibe2 teringat lagu 7things Miley Cyrus..huhuhu

satu. genap sbulan tukar kerja. kesihatan pun makin baik

dua. wa xpnah tgk muvi duduk kapel seat. msuk platinum suite yg mcm gold class tu wa da pnah skali, tp xpnah duduk kapel seat. mgkin takdir simpankn pengalaman tu utk jiwa-met wa supaya ktorg ade 'first' moment sama2? mungkin la..

tiga. saya dah bertukar! dari windows kpd linux..huhu atas dasar kerja. tp cool guna linux, menarek..aku pkai fedora 12 =)

empat. saya ada kesayangan hati..seseorang kepada saya tapi dia bukan someone. dia sesuatu utk saya tp sy nothing bg dia. maka dengan itu saya maseh mencari encek soulmate..sape knal dia sila beritahu saya atau tolong kasi dia GPS supaya he can find his way to me =)

lima. aku perlukan duit. siapa mahu kasi aku duit? kalu anda berminat sila text atau tinggalkan komen utk minta no akaun aku untuk korang masukkan duit..maceh in advance.

enam. secretly saya mahu kesayangan hati celebrate birthday saya tahun ini. tapi saya tahu itu mustahil impossible horrible dream. period.

tujuh. jom kita deting :p


ok,dah tamat. aku mahu tulis something sbenarnye, tp aku lupa..mungkin kain lali? (sila baca dengan yakin!pastu fikir sendri ape mksud dia)

ok, bye

2 comments:

k.e.r.i. said...

lupa sokmo!
aku kata ko dah tua ko tak ngaku.

rAmiZa.mY said...

keri~ shadapyu! kan aku cakap sebab terlampau banyak benda nk fikir..haih x caya dia neh

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...