Friday, May 7, 2010

..tweet twitch tweak..

hola..

arini sbenarnye ade mood nk edit gmba..
igt buleh la nk tepek kt sini sketul dua..
tp..tp..
semue online photo editor mcm xle aplod gmba..
haih~
pkai gimp mcm basic je?xnmpk pn nk tmbah text ke ape..huhuhu
pastu tgk kt fedoraforum utk photo editing software, ade satu  tu mcm photoshop, nama dia CinePaint so try la install since repo de mmg da ade..
da bjaya install xle pkai la pulak..crashed..
huhu tpaksa la wa "yum remove cinepaint" tuh..
kesimpulan?
xdpt nk edit gmba serta aplod..
haih..


dari smlm lagi mata ne dok twitching..
sape tau kalu mata kanan twitching kenapa?
ade org kate mata twitching ade bnda nk jd..
btol ke?
huhuhuhu
xbest dok twitch mate neh..rasa x best..

ouh, td kn g bank..
deposit duit utk beli sumtg which khamis dpn buleh dpt..yeay!
ape dia?
nantilah da dpt gtau..huhuhu
masa tgh bengang knape cdm tu xleh cek balance acc, aku pun terpandang duit kt tepi cdm tuh, igtkn wit wa (sbb mmg ade sekeping lg note 50)..
so wa amek la, lgpn sblom aku mmg xda org pkai mesin tuh..
ble da amek tu letak dlm purse, 'eh, ada je duit aku'..
maknanye duit tu bkn duit aku lah, so aku pandang kiri kanan blakang nk tgk kot2 sape2 ade tgh cari duit..
smbil tu aku meneruskn niat nk deposit duit, tp smpai sudah xde sape yg tercari2..
tnye kakak aku dan kawan, patut x amek..tnye lil D jugak tp de xreply..huhu
dorang kate, "simpanlah"..
muahahaha murah rezeki daku arini, alhamdulillah =)
da blk opis bru lil D reply ckp swoh simpan sbb kalu ak xamek, org len lk akan amek..hahaha lambat la mok..
btw, aritu aku jupe 10 hengget ms parking kt parking bay umah stelah bengang xdpt parking kt dpn blok..arini dpt 50 lak masa byr 50 utk org..
itu org kate "blessing in disguise" kot?
hahaha mungkin lah..

mlm sok nk bbq kt umah keri..
mlm ne nk beli brg..
yeay, mlm sok mkn bsau!
ada syipa,ada,zaren yg kompom..
mek ngn johan aku tatau lah join ke idak..(pd masa entry ne dtaip,keri xde apdet pape pn)
tp tuan rumah msti la join kn?
ke buleh wat bbq kt umah org suruh tuan rumah berambus?hahaha

percaya x aku teringin nk try wat vanilla fudge?
buat ke x, tunggu je la..
hahaha

serius aku x suka pegi sale rmai org..
lemas rimas..

oklah..
manager wa pn da bnlk..
nk tunggu pe ag sini

ok, bye

5 comments:

AkuD kot! said...

huhuu..
sama plak..
saya kena both mata twitching..
xingat belah atas or bawah..
haih!~
trus xsedap ati..

Lang Legar said...

vanilla ko adalah new flava toblerone..
ramiza coklat celup2 haha..

rAmiZa.mY said...

@d-la~ malas nk peduli masa tu..eventually it will go away

@langlegar~ sdap kn..cuma perlu cut down the sugar...hahaha siol jek..

Lang Legar said...

hehe betul la..lau x nnt kena kencing manis huhu..

Anonymous said...

private krankenversicherung freiberufler Krankenversicherung Vergleich und privaten krankenversicherung, private kv krankenversicherungen privat,krankenversicherungen und private krankenversicherung beitrag, pkv vergleiche private krankenversicherung für beamte

pkv versicherungsvergleich und private krankenversicherung für kinder

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...