Friday, May 28, 2010

..when a bulldozer gets fired up..

Tiba tiba kekasih lama cari..
Ok, skarang aku tanak ngaku de kekasih lama..
mcm celaka!

konon nk jadikan aku awek kedua..
katanya dah try kekasih sekarang, bosan makan benda sama tiap2 hari..
aku amek bulldozer potong dick kau buleh?
kau dah tua, igt Tuhan sikit..
tak byk pn, sikit pn jadi lah..
aku pun perangai bukan malaikat..
tp aku beringat, sbb sedikit terselit igt Tuhan..
mungkin sebab tu Tuhan masih menghalang aku nk buat kerja jahat..


kalau aku kate jantan sekarang semakin celaka, org marah..
tp ramai yg mcm celaka..
aku tak kata semua, tp ramai..


ape celaka nasib aku knal jantan2 celaka neh..
kau igt aku patung? fine..
tp aku bkn barbie doll..
aku patung little devil tu..
i won't be nice..
m not nice at all..

bak sini dick kau aku potong..
berani?
kalu berani baru aku buleh jadi awek no 2 kau

16 comments:

mia sarah hemiza said...

ahhh marah nye kau! saba ehh mija. boo-layan sudah!

rAmiZa.mY said...

mesti ah marah..
igt aku ne slut ke ape?
deym!

Mizzy said...

wat a bold move.. siap leh ajak jadi 2nd gf..
**pening**

Anonymous said...

thumbs up 4 u!!!!
(err...blog walking)

badman said...

kita tak kenal kan..? ;-P

rAmiZa.mY said...

@mizzy~ mcm celaka btol ex2 i neh..saket tol ati..haih!

@robot kotak koyak~ jom tolong? hahaha thnx walking by

@badman~ erk..x knal kot..yg breakdance lagu inul tu bkn u kn..hhaha

SUXX said...

sabar je org blh cakap. hati kita tanggung kan.

Anonymous said...

nak pinjam bulldozer bgtau la yer...
nanti sy bg contact..
wahahha...

rAmiZa.mY said...

@suxx~ yeah sabar n hoping de sdar diri cpt2..n it makes me wonder, mcmtu kot dia masa ktorg kapel dlu..haih cis sungguh..ahahaha
thnx for stopping by =)

rAmiZa.mY said...

@robot kotak koyak~ wah ada ke? buleh2..wat standby..muahahahaha

Anonymous said...

sy rasa better guna chainsaw...lagi berkesan..wahahahah

rAmiZa.mY said...

@robot~ chainsaw x cukup kejam :p

Anonymous said...

wakakkaakak....
nak kejam lagi...sy sarankan awk benchmark cite hostel..xpun cite saw..texas chainsaw pun ok...

rAmiZa.mY said...

erk..
xpnah lg tgk cte2 tuh..
nt lah cari cte2 tuh...
bru lebih creative kn?
:p

badman said...

nope.. it wasn't me... & yg goyang atas sofa pun not u... ;-P

rAmiZa.mY said...

muahahaha bukan..
kesian org tu kene bdiri atas sofa sbb sliper de org len pkai..
pastu ade gelas pecah..
muahahahahaha

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...