Thursday, October 2, 2008

..oCt 2nd..

well ag 20 minutes to midnite..
today av made me a year older...
feeling? nthla.. xda perasaan pn...bole dkatakn xda pape..
bt thnx pd sape2 yg wish..thnx sbb igt my bday evndo korg sbuk beraya...
thnx a lot..!!


arine juz pegi klcc, mkn..nothing much..
ag pn after evrybody (of course xcept me) dpt ape yg masing2 nk, seme sbuk2 nk trus blk..
kate nk jln2, jln2 la...tp nie..hmmmmmmm
adiah? xda pape...da bsar kot utk dpt present..
cake ape? told u x celebrate pn..jz mkn2..tu pn uh forget it..


tp..tp..tp..hunys, thnx 4 making my day walaupn da lewat...
hns wt n3 bday dedication =)
thnx..kamo wat saya menanges..
n u r a gud friend... (oke, mata sy berair ag).
thnx a lot nurul hanis mohd nasir..
nk baca? sila klik d sini...


well...another bday pressie..
thnx syifa..!!
thnx 4 d n3...
kamo juga wat sy tharu...
bacalah kt cni..




hm perlu ke dgr benda2 xbesh on my day?
dr tghari smpai ke malam..
c'mon gimme a break..
ne wat maw blk mlk n xmo blk..
ne wat maw lari..
seme nk swoh jg ati, tp xda ke yg maw jg ati ak??
cmon, on my day..
kalu xmo kasi pape, i dun mind..
bt then juz stop making me feel sad on d day dat supposed to b my happy day...
*sigh~

19 comments:

hunys said...

huhu =)
kamu mau blk mlk, aku xnk blk mlk
cner? blk mlk=serabut kepala haha sbb sume keje aku lum wat lg

jom tgk kami *wink2*

rAmiZa.mY said...

hehe...
ak tatau la...
xmo dok umh..
xmo blk mlk gk..
maw lari r....





jom jom tgk kami

hunys said...

nak lari gak
jom..lari dari keje2
lari dari sume
haha kalo de jet kn best
msk wishlist aku..satu jet.ngehngeh

GurL-FriDay said...

mija, happy belated birthday and selamat hari raya! =)

rAmiZa.mY said...

@ lyn: maceh maceh...

Fndy said...

hepy bufday!!!

sory lewat skit sbb sibuk beraya. hehe

rAmiZa.mY said...

@ fendy: maceh2....slmt sambung beraya dlm clas lk ;)

k.e.r.i. said...

hepi belated berdey...

ellielira said...

alamak hai..bout ur birthday.. hepi belated birthday.. aku bukan luper.. serius aku ingt mlm tu, sbb alarm enset ku berbunyik..tp ye la aku ni.. betapa mak nga nyer.. aku tido balik.. smpai skang aku lupe bout ur day.. *dush*
nanti aku tebus balik ye mija.. aku ingt.. nnti aku sampai mlaka.. ha ha ha

rAmiZa.mY said...

@ keri: maceh maceh...wish je? adiah xda? huhuhu


@ ira: yela...ko mane igt..huhuhuhu :(

ellielira said...

ko nih dr dlu smpai skang x penah nk percaya keseriusan aku kn? siyes la wey.. aku bercakap dngan nada serius ni..

rAmiZa.mY said...

nape ak tidak mendengar pn nada siyes itu???

Anonymous said...

besday ko ke mija? kalo iyer, hepi besday ye! nak wet raye!!

Shepha said...

setap takkk?haha

rAmiZa.mY said...

@ajib ~ ye bday ak...jd spatutnye ak mnta wit raya ngn ko kn? hehehe maceh =)

@shepha~ ye sdap...macehhhhhh

.::aDa::. said...

cik ramiza..saye betul2 ingat besday kamu 8.10..saye dh set dh nk wat ape time tu..ala..saye salah tarikh rupenye..adoiyaii..
mintak maap la sayang..huhu..nnt kita jumpe2 eh..hehe..mau bayar utang..utang???jeng jeng jeng..ngeh3..=p

rAmiZa.mY said...

@ada~ erk bday siapakh sbenarnye 8/10 itu?? hehe hmmmm cik ada, nape sy x suka dgn nada ttg utang itu???? hmmmmmmmmm

.::aDa::. said...

utang emas di bawa belayar,
utang budi di dalam hati,
pisang emas boleh dimakan,
tp bila ia sudah masak hehe.. =p

rAmiZa.mY said...

@ada~ pisang emas mmg la da msk bole mkn...huhu kalu xmo mkn pn xpe, kasi owg len mkn..hehe

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...