Friday, May 21, 2010

..mari siat kulit lepas tu letak air limau..

Seikhlas hati..
Seikhlas-ikhlasnya..

Jangan sesekali kau jadi macam aku.
Sakit.
Sungguh sakit.
Memang  ada gembira, memang ada bahagia.
Tapi mari aku tanya, seberapa lama?
Kau yakin ia kekal untuk sejam?Sehari?Seminggu?Sebulan? Mahupun setahun?

Sepatutnya aku contoh paling sempurna.
Sakit tau tak?
Dua tahun setengah bukan jangkamasa yg pendek.
Walaupun tak mustahil, tapi ia sudah kebiasaan.
Proses itu sukar macam kau saja2 siat tangan kau lepas itu letak air limau.
Jadi jangan tanya kenapa kau boleh dan aku tak boleh.
Jangan tanya kenapa aku tak mahu sedangkan aku memperingati.



Cuma mahu mengingati, tak kira kepada siapa.
Jika ada potensi mahu jadi seperti aku, baik kau back off..
Sebab aku tahu, sebab tu aku bagitau..Kan?


p/s: bakpo la ngepek ngabe gini..ne blako keh nk cuti doh neh..tu la, dlu sero hebak sgt buleh ngelok, key supo kene pok di dahi tuh..padey muko

4 comments:

dIng dOng said...

bkpo ya bekeng gini mo nih..maroh sapo gap

k.e.r.i. said...

ikut panda dio lah.
besar belako doh key.
kito royak tokse dengar gak, nok wak guano.
habih cagho doh lah.

mia sarah hemiza said...

tak paham tak paham.
did i miss something??

rAmiZa.mY said...

@nor harmira~ dop maroh pn..sajo jah bui nasihat ko ore..

@keri~ hahaha key oyat doh, bukey ko yo sore..ko ore lain skali..emo gk time neh..nok cuti doh key

@mek mizah~ mana ada miss pape..

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...