Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2012

..hati tak keruan lah..

apeke pelik plak dashboard skarang..
nampak nau da lama x apdet blog..
huhu


ouh well,
aku keje kt patimas ni da 2tahun sebulan dan 10 hari...
skarang pun masih lagi patimas..
tapi dah subsidiary lain..
sebabnya..hurm itulah..yg itulah..

anyway..
selama kerja swasta dan kerajaan tak pernah nak hire aku bekerja ni kan..
aku tak pernah dpt bonus..serius tak tipu..
even kawan2 aku yg kompeni lain pn, ada juga yg xdapat bonus..
increment?
merasa skali je la tahun lepas..tahun ni xda dah..
sbb kompeni bukan dalam keadaan bagus..
maka sesiapa yg slalu dpt bonus ke yg keje kerajaan dpt bonus stgh bulan ke..
bersyukurlah weh..
yg keje kerajaan jgn dok ckp la kami yg keje swasta dpt bonus bbulan2 la increment bjuta2 lemon..
kecik hati kami yg kuli ni tauuu..kami bkn keje kompeni GLC ke multinasional ke..
kompeni bese2 je...
korg dpt yg sikit pn kira bagus dr kami ni..
kan kan?

ouh itu isu lama..
tapi sebab xnak isu ni berbangkit pada masa yg akan datang..
masing2 beringatlah, korang bmegah ke m…