Monday, March 1, 2010

..pusak ooo pusak..

hola..

m back!
huhuhu had great fun d sana..
sana mana?
kuching, sarawak lah, mane lg..
aku fikir ke sana mahu berjalan2,
tp akhirnya jd satu sesi jalan2 cari makan..
serius aku rasa kt sana aku asek makan..
jgn tkejut kalu tgk aku mcm org preggy 5bulan..huhuhu


aku malas nk apdet pjg2, perlu tdur sbb sok suda kembali pada rutin harian yg sgt stressful dan mbosankan.
tp syipa da buka langkah silat mengapdet..
aku pun kene apdet jugk.
kalu x nnt jd mcm janji manismu konon nk apdet psl konvo..
smpai ke sudah sik apdet..haha

btw, ms ak pegi kuching aku terjumpa kaum peribumi srawak..
ade org ulu ngn org iban..
yg aku curious mereka sgt familiar..
seyes, cube tengok gmba neh..


familiar bukan mereka ini?


even mereka masih mengekalkn ciri tradisional (mcm sumtg wrong je ngn ayat neh?)
tp mereka da maju..
pndai camwhore lg..
skarang, everybody can camwhore..


canwhoring pkai telefon bimbit, dunia makin maju even utk org peribumi


ok nk tdo..
mungkin bole mimpi suku kaum yg aku jupe ne..
nanyte
bye

No comments:

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...