Tuesday, March 23, 2010

..cloning yg mdatangkn hasil..

Hello..


Jangan pening tgk blog aku..tu hasil dr mengubah2 coding sesuka hati aku je..hahaha yelah nak eksperimen kt mane lg kalu bukan kt blog sendri kn?


Sebenarnye kan...sebenarnye banyak gila dalam kepala aku nak cakap or taip kat sini.. Every time ade bnda jadi mesti nk tulis dalam blog, tp masa tu x convenient utk berblogging, so simpan je dgn ade suara main2 kt otak "bole buat entry blog"..Sudahnye? Bila btol2 nk blog, tros lupa..Hahaha


Ade mobile blogging yg bole jd live blogging, tp malas..Blogging pkai phone feel de x same ngn blogging pkai computer..x rasa jari ketuk2 keyboard.. dia kene ada aura dr keyboard kot baru boleh berblogging dengan rela dan suka hati..


By the way..Aku da trime job offer kt tpm tuh..dgn nekad dan naked nye (hoih, apehal byk sgt naked skarang?) aku sign offer letter padahal blom tender lg resignation letter..hebat bukan? kalau kata bos aku tak kasi berenti, tpaksa ak clone kn diri aku utk work at both places..tp itu mungkin idea yg bagus sbb dpt gaji from both, kayo sket mokcik neh..hahaha ok da mengarut...


anyways, sbenarnye aku nk tender surat tu ari jumaat arituh lagi, tp wa punya bos talak masuk opis woh..dia suluh wa jumpa dkat itu selemban pn dia talak mari woh..so aku pn tender la ari isnin aritu..tp kene reject..huhuhu de swoh amek simpan n pk blk..hahahaha terus terpikir da kene klon diri sendri..tp xpe, sok kite antar balik surat tuh..komplem


haih ini lah hasilnya blogging xde arah tujuan..hahaha sbenarnye ade benda bmanfaat nk cte, tp apekan daya da lupa..aku skarang xda keje neh, tu yg sesuka hati wat kerja suka hati..igt nk edit gmba kekgi, bayar utang entry kuching..igt je la..hahaha

ok bye

No comments:

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...