Tuesday, March 16, 2010

..just a tot..

Hi..hola..walla..


Takde idea pun nk blogging apa malam ni..Jangan ditanya entry tentang kuching ke cat meow meow or yang lain..Masih tiada mood utk itu serta bukan menggunakan lappy sendiri yg lembab dan lemau itu.

Sebenarnya aku teringin nak tukar layout, muka, wajah, kaler dan segalanyalah kt blog neh..tapi..tapi gua xda masa nak godek segala bagai benda tu..kesian kt blog ne, da umur 2tahun dok pi mai pi mai tang tu gk ghupenye..nantilah sayang..nanti i dah betul2 free..lepas i format balik lappy tu..i tukar u pulak eh..eh bkn tukar u dgn blog lain, tp tukar penampilan u, ok?

Pastu rasa cam nk ubah gaya penulisan..Ah, for the past 2 years pn dah macam2 da gaya ada..Telangkup, terlungkup tergolek semua ada (aku pun tak pasti ape kena mengena, bear witth it please)..lagipun blog ni macam takde arah tujuan wawasan 2020 pun..dulu2 the reason why i blog is to pour down some ideas in my head di dalam beberapa bentuk penulisan with some merepek merapu..tapi skarang it's more to merepekrapu yang tah pape..hahaha abaikan again..kadangkala kan (apehal la perkataan semacam neh) aku nk set 1 future utk blog aku bserta wawasan dan visi serta misi..ok, hyperbola..what i mean, nanti someday in the future aku nk blog ne jadi something meaningful..dia dah jadi something for me for the whole 2 years, n i want it to be that way for the rest of my life..

Sekarang, blog ni byk cerita pasal lil D kan? Pasal kondisi hati yg macam bola, tgolek sana sini..haha tp someday aku berharap things will change..Where i would tell the story when i meet my own knight in shining armour (eceehhhh), shares the story of what happens to those yg menjadi gula dan kegembiraan hati dan tentang percintaan (euuwww) 2 hati where i would definitely tell the whole details of my engagement n wed..dan mungkin satu hari nanti, about my babies..it's all something i'm looking forward to happen in my life..n i hope it wont too long away..the sooner the better =)

Ape lagi eyh? Hurm..Dua tiga hari ini mood gua tidak bagus sangat..Biasalah women can blame it on the hormon..Lelaki boleh? Hahaha tapi kadang2 aku memang particular about certain things yang bisa menaikkan darah ni..Tp smlm segala amarah dapat kat pemanis hati kat rumah ne la..tu la memandai sgt buat aku sakit hati pepagi bute tuli..pastu pandai lak nk memujuk tu, skali aku lempang kang naya jek..haha

kondisi hati? spt telah dinyatakan di atas, hati aku macam bola agaknye..sesuka hati je kene tolak sana sini, sepak sana sini..da rupa bola volleyball pun ye jugak..kene dig, set pastu spike! (oh, rindu pula)..paling teruk bila da jadi bola tanggung depan net, tros spike oleh pihak lawan, jadi la popia..hahaha

okla, better stop here berfore i go melalut mencarut mengarut.. wa nk mandi n tdo..doctor kate wa kene jaga kesihatan..

ok, bye!

2 comments:

Shepha said...

bukan HYPERBOLA.PARABOLA lah

ramiza said...

mula2 nk tulis tu..
tp nt ade org claim royalty lk..
muahahaha

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...