Tuesday, June 8, 2010

..narcissism..

hello..

Narcissism/Narcissistic can be define as:


td meluahkn perasaan ngn lil D..
da lama kn xcakap dgn dia, kebetulan time de boleh melayan..
baek curahkn isi hati yg mane x best ke ape..
at least xlah mbusuk kt dlm hati kn..

Narcissistic spt definition di atas yg aku gugel, dah terang2 gtau ape maksudnye kan?
Kalau dalam melayu katanya org yg tlampau sayangkn/obses dgn diri sendiri..
Mula2 masa lil D sebut aku tak paham gk,even pernah dgr..n tak faham ape kene mengena dgn ape yg ktorg ckp..


But then tulah dia, orang yg hanya akan fikirkn diri sendiri, mengutamakan diri sendiri serta obses dgn diri sendri..tak ksah la dr segi kecantikan ke ape ke.. (kalau perasan lawa/comel tu tgolong ke eh?)

So, jgn la jd seorg narcissist, sbb lil D kate narcissism ni pn mcm psychopath jugak..
kirenye kalu korg narcissist, korg ne sbenarnye gila lah..
huhuhu tu lil D ckp, bkn aku..


well, ade lah sebabnye kenapa boleh tkeluar pasal narcissist neh..tp biarlah dlu..
ade jugak benda nk cerita, at least boleh jadi nasihat, even aku ne bukan baek sgt smpai layak kasi nasihat..
tp yg mane aku rasa pd pandangan aku yg loser/jahat/etc ne x elok, maknanye ada sbb lah kn aku kasi nasihat..rite?

yeah, forget it..
kalau dpt peluang sembang ngn lil D, mcm2 boleh kluar..
ape yg tgh rotten dlm ati, lega dpt kluarkn..
itu yg mcm2 boleh tkeluar..
narcissist lah, baghal lah..
tau baghal tu ape?
haha

bile lah bos aku nk balik neh?


ok, bye!

No comments:

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...