Thursday, April 17, 2008

..go.to.he.LL..

aku tbaca stat seseorg..
xdala aku kate aku trase..
bt then stat tu mcm tuju kt aku jew..
kalu la btul tuju kt aku kn..
brape kali sudah kukatakan..
aku tak mahu amek tau psl jantan sialan itu..
aku tidak pnah knal jantan itu..
aku xpnah kwn pn ngn jantan itu..
aku tidak pnah bsua muka pn ngn itu jantan..
dan aku sgt mbenci jantan itu..
aku sudh x bcakp ngn jantan itu..
malah aku tdk ym/msg pn jantan itu..
aku xpnah simpan no jantan itu..
malah aku sgt bencikn jantan itu..
aku xpnah tau kwujudan itu jantan..

aku bahagia ngn diri aku..
aku xperlu kaco org len..
so jgn kaco aku..
go n f*** sum1 else..
huhu..
aku juga suka akn org len..
aku mberi perhatian kpd org len..
ape shj stat aku, cerita aku kata aku tidak ada kne mengena dgn kamu..
xda keme mengeme ngn jantan sialan itu..
@angry
so jgn kaitkn aku dgn hidup kamu..
aku x knal kamu..
aku xknal jantan sialan itu..
go f*** urself..
@sial
get a life..!!

lalalalalla
@ayuk

2 comments:

Unknown said...

ahahah!!
go f*** urslef?? nk suro wat onani ka
hahahaha!!
lwk saja..
sabr ye

rAmiZa.mY said...

kalu org tu maw, dipersilakn..
i dun gv a damn pn..
huhu

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...