Thursday, March 13, 2008

..ciRcLeLinG ciRcLe..

weehuuuuu...

huhu sengal sungguh ramiza neh..

[r]am[iz]a yg sengal...
dia sgt sengal..
sengal yg amatlah dia..
atau mungkinkah dia sudah pergi kuar dr mindanya??
atau dlm bhs mat salleh nye, she's out of her mind?
tp ape ye sengal dlm bhs inggeris?
weehuuu


amy: huhuhu ko igt ko sorg je da gle, aku ne lg laaa da glo ko tau x? (smbil melompat2 d tepi jalan dlm hujan)
leen: ko asl lk? mcmane mi, dia da wat aku syg kt dia, alih2 dia tinggal aku mcm tu je?
amy: aku gilo, wuhuuuuuu...(ade mamat bru trun kete tkejut tgk pompuan ne m'jerit).. asl ha, kte slalu dpt nsb yg sama...kn? ape ko wat msti aku pn akn wt gk..ape aku wat tgk2 ko pn wat gk..sengal..
leen: tu la psl...abes seme nk same...
amy: aku glo..aku glo (smbil menari2 di dlm hujan...jp ag prof razak mohaideen tgk smcm kt pompuan ne ms dia nk msuk kete)

epy epy epy me...
m i? u i j k l...
sad sad sad me...
m i? e f g h


mija: weeehuuuuu :)) :(( =))
neng: sewel kwn aku sorg ne...jp gelak jp menanges jp tgolek2 (em not d exact words laa...lebey kurang)

adakah? apekah?

miza: ..sy sudah glo..wuuhuuuu..
bambino: kata< tu 1 doa..isk manusia ni nk jd glo..
miza: ..at least sy glo pn sy x b'utang dgn org..
bambino: utang wajib dibayar walaupn x dituntut
bambino: break utk sementara..mls nk pk, xdan nk layan

siapakah paling sengal????
sila undi calon kegemaran anda...

bambino: gud<

bambino: nnt nk continue kwn
bambino: sy in4m


baru ku tau dlm persahabatan bole break kejap..
barulah ku tau dlm nk dkt 22 thn idup ne, kte bole "pause,play,stop" friendship...
funny funny

2 comments:

Shepha said...

tak paham?
apekah yg di "play,pause n stop"?

rAmiZa.mY said...

friendship...
sbb ade org ckp kt aku..
nk break kejap from being a fren..
so it means pause aite...

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...