Thursday, May 10, 2012

..hati tak keruan lah..

apeke pelik plak dashboard skarang..
nampak nau da lama x apdet blog..
huhu


ouh well,
aku keje kt patimas ni da 2tahun sebulan dan 10 hari...
skarang pun masih lagi patimas..
tapi dah subsidiary lain..
sebabnya..hurm itulah..yg itulah..

anyway..
selama kerja swasta dan kerajaan tak pernah nak hire aku bekerja ni kan..
aku tak pernah dpt bonus..serius tak tipu..
even kawan2 aku yg kompeni lain pn, ada juga yg xdapat bonus..
increment?
merasa skali je la tahun lepas..tahun ni xda dah..
sbb kompeni bukan dalam keadaan bagus..
maka sesiapa yg slalu dpt bonus ke yg keje kerajaan dpt bonus stgh bulan ke..
bersyukurlah weh..
yg keje kerajaan jgn dok ckp la kami yg keje swasta dpt bonus bbulan2 la increment bjuta2 lemon..
kecik hati kami yg kuli ni tauuu..kami bkn keje kompeni GLC ke multinasional ke..
kompeni bese2 je...
korg dpt yg sikit pn kira bagus dr kami ni..
kan kan?

ouh itu isu lama..
tapi sebab xnak isu ni berbangkit pada masa yg akan datang..
masing2 beringatlah, korang bmegah ke mencemuh la,
pikir la org len sama..
jgn ikot sedap mulut je..



hurm sebenarnya hati tgh x berapa enak ni..
semoga semuanya ok lah kan..
hopefully =)

xde gmba best nk tepek..

ok,bye!

6 comments:

k.e.r.i. said...

gua pun terkejut tengok dashboard baru ni.
nampak sangat, terang-terang nampak dah lama tak hapdet belog.

lepas ni berapa bulan lagi lu nak hapdet belog ni Ramija?

bwahahaha!

rAmiZa.mY said...

Jgn mat keri..nt gua slalu apdet nt..haha

Anonymous said...

lame x singgah..

Ramiza said...

Tuan tanah sendiri pn jarang singgah..haha

Anonymous said...

ye lah..da semak dah ni...gajah pun ada kt dalam..hehe

ramiza said...

Lah. Igtkn rimau je yg ada..
Xperasan plak gajah pn ada

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...