Tuesday, September 27, 2011

..hari ke enam yg bosan..

Hi


Sedikit info:
Typical 80% pesakit denggi mengalami demam panas.
Tapi kalau tak demam panas, tapi demam lebih dr 3 hari, kau mungkin tergolong dlm lagi 20%
So, jgn dok buat kuat aih, p check doctor..
Demam normal biasanya selama 3hari..


Tahniah kepada zaren sbb dah bertunang dan bakal melangsungkan perkahwinan. Semoga bahagia hendaknya sehingga sedetik lebih selepas selamanya. Walaupun lepas majlis tunang aritu aku kembali demam teruk, maka tahniah dan terima kasih zaren. Huwhuwhuw


Bila semua dah sebok dah nak tunang nak kaeen, aku makin pasrah aku tiada jodoh. Haip, jgn ckp aku memilih, aku pernah cuba dgn org yg bukan taste aku, tau tak. Makanya, selalunya buat tatau jela..

Eh, abg sy pun dah kawin masa awal raya, welcome to the family sis!

What if, i dont wanna let go?


Saya bahagia walaupun sy lonely. Well, sometimes loneliness is also a bliss.


Aku pun tatau nape sibuk nk meyibuk pasal jodoh..ade,adelah kan?


Ok, bye!

*mode: demam 6hari tak kebah2*


Eh, sila jeles sy dah mc 4 hari..tapi penat asyik tidur sebab ubat suruh mengantuk.

Eh, eh bye!

4 comments:

FarEast said...

jgn buat main demam2 ni ... mcm2 penyakit nanti menyusul ... selalunya demam berpanjangan kena pegi check doctor ... senang cerita kalau badan rasa tak sedap, jumpa je doctor ... skang ni mcm2 penyakit senang nak berjangkit

rAmiZa.mY said...

Yeah. Tu lah, kali rajin plak nk g doc, skli da brapa hari demam x elok. InsyaAllah esok ok kot, klu x kne amek blood test. Thnx for the advice anyway :)

Anonymous said...

erk...demam ker??
same laa...

rAmiZa.mY said...

Ye :(

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...