Thursday, November 25, 2010

..belakang kepada kotak satu..

Perasaan?
Terasa mellow, pathetic, lame, loser, semua ada..
Dan itu menyumbang kepada muka plastik yg dipamerkan kepada org sekeliling..
Tapi menanges laju2 jugak dkt sahabat rapat..


Ramai org kata.
Mungkin this is the thing should really end.
Tanya aku?
Tak payahlah..
Aku sendiri dah buntu mahu buat ape.
Yg aku tahu, i'm back to kotak satu.

Tapi kali ni aku rasa lain.
Mungkin sebenarnya diri makin tabah..
Atau mungkin hati makin sedikit..
Mungkin perasaan makin kosong..

Atau mungkin kerana dia masih ada.

Still, i still pray that there'll be away.
In any means..
That this thing would end.

Tapi siapa tahu kn?
Kita buah catur.
Yg Maha Berkuasa yg gerakkan kita.
Sebab tu kita hamba pada Dia.


ok, aku da rasa aku start melalut.
time tidur.

ok, bye

4 comments:

Seyn Jukey said...

aku harap sangat tuhan gerakkan aku ke arah kegembiraan dan kebahagiaan.

amin. ='(

rAmiZa.mY said...

aku pn mcm tu =(

Anonymous said...

macam main catur..
setiap gerakkan ada tujuan dia..

rAmiZa.mY said...

Tukang gerakkan buah catur ada sbb knapa dia korbankn pawn,mgkn memudahkn pgerakan bishop utk menyumbang kpd checkmate yg ddahului oleh queen..

Eh,kte dlm class chess kah?

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...