Tuesday, August 24, 2010

..basikal merah jambu ada ribbon..

Masa kecik2 dulu la kan..
Basikal korang ade tak riben2 kt handle?
Ala, macam gmbar ni:

sumber dari gugel :)

Ada tak? Ada tak?
Basikal aku dulu2 takde..haha
I'm not that girly type anyway...

Tapi kan..
My steering wheel got one *wink2*


nampak tak riben merah putih tu?
ehehehe itulah hasil kebosanan dalam perjalanan yang panjang..
btw skarang dah takde..
riben jatuh kt melaka masa konvo zaren..wuu


saje je nk apdet..
da lama nk aplod gmba ne..
tp kabel fon ilang mane tah...
so tiadalah mtransfership gmba dr fon ke lappy..
ne pn kebetulan pakai my own machine kt ofis..



ok, bye!

6 comments:

k.e.r.i. said...

kenapa transfership?
haha

rAmiZa.mY said...

saje sebab teringat..
hahaha

mia sarah hemiza said...

nape ilang??????????

rAmiZa.mY said...

ape yg ilang?
riben tu ke?

sbbmasa tu kalut sket kt melaka..
xsmpat nk ikat btol2 tiap kali longgar..

nurul teah said...

auwww..adowable~ :)
lama lah x dga crita..tp aku sentiase aje update ttg kau dgn menjadi silent reader angel of the devil nih. ;)
anyhooo..boleh lah rase-rasenye ko tuka link aku kat sbelah tuh.aku dh delete dh blog tuh.buat yg baru :)

bubbye girlfriend~
selamat berpuasa ^^

rAmiZa.mY said...

@teah~ hahaha rajin lah ko nk baca blog aku ne..aku pn da jarang apdet..tak sempat..
ko blk bkn nk jupe aku kan...pnye la mcm2 janji da btahun2..hahahaha

nt lah aku apdet link tu..haha
selamat bpuasa n selamat hari raya =)

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...