Wednesday, January 13, 2010

..11 Januari bertemu..





alangkah bahagia kalau boleh freeze the time..
sesungguhnya aku cherish the moment
aku tak mahu masa untuk bergerak
aku mahu masa itu stay di situ
supaya aku sentiasa boleh melihat the smile
supaya aku sentiasa boleh merasa the warmth of his presence
supaya aku boleh tersenyum tanpa memikirkan apa-apa
supaya masa itu tak berlalu
supaya aku rasa gembira
supaya aku rasa i'm a part of something

aku tak mahu undur waktu
sebab dah banyak waktu sedih i went through
aku tak mahu undur waktu
walaupun banyak kenangan yang indah-indah
kerana
nanti aku lebih hurt, sebab need to go through each time
kerana yang gembira tu yang membuatkan aku sedih sekarang
kerana yang gembira tu sukar untuk dilepaskan mahu dilupakan
jadi lebih baik kita frozen in time
supaya the smile wont fade away
supaya the warmth will lingers forever
supaya kamu sentiasa ada di sisi




aku sebenarnya da give up mahu kerja. ntah kenapa tetbe rasa sgt stress. mungkin hormone level aku sdg tak stabil as i was told that DUB might happen again, it is possible. sudah boleh rasa sebenarnya. selain aku sememangnye stress dgn kerja, aku juga rasa tidak sihat. makanya ia menambahkan rasa malas untuk melangkah ke pejabat. tadi pn ade bersembang dgn seseorg, tp tu len kali je la. aku ade keje nk dsiapkan sbenarnye ne. tp ak malas mahu buat, instead i do this. haha. nth ape ak merapu pn tatau. da la bye.

No comments:

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...