Monday, March 2, 2009

..semakin hari semakin..


hujung minggu yg sangat tidak produktif..
eh, produktif sedikit..

aku?hmmm ntah la mahu kate ok atau x..
cuba utk mjadi ok..
cuba menyibukkan diri..
supaya kurang berfikir ttg ape yg berlaku dlm kehidupan...

mujur hari jumaat dpt undangan kerja d pd utk hari sabtu..
yeah, bkenalan dgn org baru..
ke sana bsama pali, zul n tpah..
ke tempat yg tiada nama ttp sebuah ladang kelapa sawit..
satu je yg aku xsuka dgn kerja itu..
menjaga org yg sudah dewasa dr aku yg sgt pandai(sbb bkerja dgn kompeni yg glemer,so aku kira mereka org pndai lah) tetapi bangang..
huh~
not all of them are like dat..sum r nice enuf, dgr kate..
tp ada segelintir tu, huh perangai kalah macam budak darjah 1..
ape mereka x aware ke sgt besar tanggungjawab kami jaga keselamatan dorg tu..
abaikan..

selepas memujuk rayu kpd zul, pali n tpah kami ke teluk kemang..
kebetulan zul mahu bjumpa dgn seseorg kt sana..
masa tu angin punye laaaa kuat..
pastu da tgedik2 nk mandi air laut..haha
buat ayat sedey sket last2 pali pn kate "jomlah..ko ni saje nk racun aku kn"
yeay..!!!!
mandi laut..!!

walau daku x reti berenang, tp sgt la seronok yg amat dpt main air laut..
dh lama x mandi laut..
lil D kate nk bwk g picnic pn, x bwk..mmg x akan bawak la..
plan bsuka ria d laut bsama mereka, nth la..tpaksa diam...
akan tetapi, tidak mengapalah..
pali..!! maceh..!!!!!!


balik kepenatan, terus tdo..

ahad? bosan..
maw basuh kereta sbb da kalah kate rally da clk daku itu..
last2 kuar bjalan d jj n mkn mengenyangkn perut.. =)

sgt x bermanfaatkn weekend daku..haih psm psm...
cik ramiza, xnk grad ke? psm hg tu x jalan ag...


nephew aku c rezza da ada facebook..
"hi maksu, its rezza saying hi"
suddenly aku berasa sgt laaa tua..
wah, nasib baik bkn rizwan shah yg ada facebook..

5 comments:

Anonymous said...

Salam kenal!

rAmiZa.mY said...

@ presiden prabowo~
salam kenal kembali =)

Shepha said...

oi jelesnye.hahaha

rAmiZa.mY said...

@ shepa~ jgn jelez..haha ala korg dlu g pd ngn yubiyu ak x kate pape pn..hahaha

Shepha said...

haha.tu zaman yubiyu belum tertubuh.
jeles sbb pegi ngan pali.bukan jeles sbb mandi laut muahahahha

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...