Thursday, October 14, 2010

..when u push too hard..

Seriously

Kalau niat kau hanya nak berkawan sekalipun..
Tapi call sampai 40 kali (ini exaggerate) walaupun tidak dilayan..
Ianya annoying dan creepy kot!
Kalau aku terangkat dan aku kata sedang melepak bersama rakan2 dan ternyata suara rakan2 berkumandang yang should give u the idea we're in d middle of conversation, faham2 jelah aku sibuk..
Kita just acquaintance je..
Tak perlu bersungguh2 nak call berpuluh kali di kala malam atau pun subuh sepie..
Sebab even kau kawan, kawan2 aku yg lebih rapat dgn aku pun tak buat macam tu..
And i didnt tell it straight to ur face sbb aku takdelah kejam sangat..
Tapi seriously,
Kesayangan hati dahulu time sibuk mengorat aku pun tak buat macam tu tau.

Lelaki,
Apa niat sekali pun samada ko nak berkawan atau mengorat perempuan..
Kalau dah telefon berpuluh kali serta pesanan segera (IM) kau tak dilayan, dont try so hard..
Jangan kau menambah bilangan dan frequency panggilan pula.
Sebab pada aku dan pada org yg bsetuju dgn aku, ianya annoying dan creepy..
I repeat, it is creepy and annoying.

10 comments:

mizz nina said...

haaaa sape plak nk ngorat ko nih

melur natasha said...

ahahaha..u better tell us mija..ke aku sorg je xtau??

:: NisaAlwy :: said...

aku nak like tak boleh..kalu fb ade.so terpaksa komen..hahhaha...ape la laki ni...klu org tak layan makne tak mau la..adoiiiiaiiii..

rAmiZa.mY said...

nina & melur~ ala bekas kekasih ana dlu..ana volley..dak benc 2 tuh..nk tau detail, ym or tweet..haha

nisa~ kan kt fb ade like..haha itulah..aku igt aritu senyap maknanye da paham..rupanye berehat sebentar pastu sambung balik..ngeng

badman said...

gitu la kalau dah tahap celebrity ni.. manjang je kena stalk... ;-P

rAmiZa.mY said...

mane ade kene stalk..
salah paham neh..
hahaha xpnah pn kene stalk

Odette said...

ambil berat 2.. :p

rAmiZa.mY said...

mcm ko amek berat kt aku?
muahahhahaha

Lang Legar said...

ini kes yang mane plak..tak update btl la aku haha..

rAmiZa.mY said...

ini kes org gle..
keri je tau cte ne

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...