Tuesday, December 7, 2010

..buku baru..

segala yg berlaku, aku yakin Tuhan sudah merancang.
aku rasa berita yg aku terima tu petunjuk
aku rasa ape yg blaku juga petunjuk
mungkin berkat doa mereka yg ke Tanah Suci =)

mmg aku hilang hati
tapi siapa aku nk mempersoalkn
tp aku rasa kali ini, lebih tabah
mcm aku ckp, mungkin lebih tabah kerana hati juga telah mati
tiada perasaan

tapi, siapa nk mempersoalkan urusan-Nya?
mungkin ini yg Dia siapkn untuk buku baru aku.
mungkin..


Salam Maal Hijrah.
harapnya, tahun baru, buku baru ini lebih bermakna, lebih bersih =)



pies: melampau tak kalau tahun baru ini berharap sesorang yg boleh jadi peneman suka duka sepanjang hidup muncul?


piespi: kalau ikot tahun hijrah, thn ne dah 3thn lil D masih d hati. i hope it stays that way but it is never possible as u r not mine. :'(

No comments:

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...