saya ada kesayangan hati, kegembiraan hati, gula hati..
setakat ini saya rasa cukup..
cuma penambah perisa mmg enak kn?
:P
..aLphaBets beComes woRds becoMes phRases beComes seNtenCes beComeS wuT it Shud hAve saId..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Fuh Habuk Fuhhhhh
Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...
-
hm... x.. ak x kate ak baik nk menilai org.. sblom2 ne pn ak pnah ckp ak jahat kn.. tp ak mmg pantang org mengutuk kawan ak.. dan paling ak ...
-
well ag 20 minutes to midnite.. today av made me a year older ... feeling? nthla.. xda perasaan pn...bole dkatakn xda pape.. bt thnx pd sape...
-
mungkin, mungkin hati aku macam bola.. disepak ke sana sini sewenang-wenangnya.. sebab tu sakit. mungkin, mungkin aku macam patung, dimarah,...
2 comments:
Tu dia, dah start happy dah tu hehe :)
hahaha xdelah seyn..
biasa je..
mmg sentiasa happy pun :P
Post a Comment