Sunday, May 30, 2010

..ketahuan..

Baru aku tau..
Ayah aku dlu blajar wat demolition..
Dia kata stakat bangunan 3 tingkat tuh boleh lagi kalu nk runtuhkn..

Baru aku tau..
Ayah aku penah cuci gmbar sendri..
K.ida kate mungkin masa tu dorg xda keje, sok buat kelas mcm2..
tmasuk kelas cuci gmbar kot?

Yang ni dah lama aku tau..
Ayah aku mmg pegawai yg selalu marah..
Dia selalu buat lawatan mengejut ke balai pkai kete personal..
Sebab tu polis kelantan dlu x curi tulang..
sebab kalu nasib tak baik bapak aku lalu pkai kete personal..
xde siapa nk inform kau tgk2 kantoi curi tulang..
kan ke haru jadinya..


pies: sebenarnye happy sbb sok smpai khamis bos aku takde dlm opis..
yeay!

piespi: sok kna bangun awal sbb kene g keje dr semenyih..blergh! kene ulang alik semenyih-bkt jalil time peak hour! sungguh x menarik


ok bye!

No comments:

Fuh Habuk Fuhhhhh

Hellooooooo... Yesza, dah lama sangat tak blogging. Rindu? Yes! Tapi itulah, banyak masa digunakan untuk benda lain. Nak kata punyalah tak...